POLITYKA JAKOŚCI
Krakowskie Konsorcjum Inwestycyjne „KRAKOIN” Sp. z o.o. Sp. k. jest firmą deweloperską zajmującą się budową mieszkań i lokali użytkowych.
Wolą Zarządu komplementariusza jest oferowanie mieszkań i lokali użytkowych nowocześnie i funkcjonalnie zaprojektowanych, starannie wykonanych, bezpiecznych i zlokalizowanych w atrakcyjnych miejscach Krakowa. W swojej codziennej działalności dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić pełną satysfakcję użytkownikom zakupionych mieszkań i lokali.
Dlatego też Zarząd podjął decyzję o wdrożeniu w spółce „KRAKOIN” systemu zarządzania jakością opartego na wymogach międzynarodowej normy ISO 9001: 2015.
Spełniając wymagania powyższej normy zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia efektywności powyższego systemu.
Zadania stojące przed Krakowskim Konsorcjum Inwestycyjnym „KRAKOIN” Sp. z o.o. Sp. k. w zakresie zarządzania jakością są realizowane poprzez:
- ciągłą poprawę jakości wznoszonych obiektów dzięki starannemu doborowi kontrahentów oraz właściwemu nadzorowi nad nimi,
- dotrzymywanie terminowości oddawanych inwestycji,
- stosowanie reguł fair play w stosunku do klientów i kontrahentów.
Polityka jakości jest znana i w pełni popierana przez pracowników spółki „KRAKOIN” oraz podana do wiadomości współpracującym z nami kontrahentom.
W oparciu o powyższą politykę przyjęto szczegółowe cele jakościowe, których realizacja jest wnikliwie analizowana w ramach przeglądów dokonywanych przez kierownictwo firmy.
Maciej Szeląg
Prezes Zarządu
Kraków 09.04.2018